Friday, April 29, 2011

omg! cuti??membosankan..!

CUTI??ap ad dgn cuti erk??yeah,mmg kalu da lme x cuti,rase nk bercuti..tapi bile da cuti,rase x nk bercuti..biasalah da adat kott..haha..x paham la,cuti2 ni ap je nak buat..duduk rumah?biase lah..kene bebel je la kan.lepak??ad ape ngn lepak?buang duit je la kot! tgh x de duit.bole ke nk lepak?aishh..yg palig best sekali adalah STUDY! seriusly..x tipu..cube bygkan la kan..kalau korang cuti pun ashik lepak,pastu balik rumah..menghabiskan duit je kan..so,lebih baik study..x la bosan sgt..sesiapa yg x cuti ag tu,t rase la nikmat cuti tu betul2..pastu bezakan mane lagi best??apa aktiviti harian aku kat rumah??apakah??hurmm..aku suke on9 24jam..makan je..menggemokkan diri aku ni lagi,nk wat kerja rumah..sah2 la MALAS..sikap malas nk wat keje rumah ni x bole hilang lagi la..pelik arghh..asl erk??one more thing is,aku skrg da suke blogging..tibe2 da minat..rase mcm penting kot blog ni untuk aku..kat sini,aku bole ckp ape2 yg aku suka..tp aku lebih suke cerita pasal diri aku,n kawan2 aku..tak suka sgt nk kutuk2 org dalam ni..utk ap??x yah kot,buang masa je nk kutuk dalam ni..baik kutuk depan2..baru REMAJA sikit..kutuk dlm fb n blog??sumpah mcm budak2 seyh..matang la sikit,kan da besar:) aku nak habiskan cuti ni bersama family aku,lagi2 adik aku kan accident..so jaga die je la..x lme aku dok umah..kejap je..tp kadang2 tu nk gak kluar ngn member2 kan.rindu pulak ngn kwn2 uitm n kptm..muxhxhx..syg korang semue..nasib baik aku ad kawan2,happy sikit..biarlah x de bf,asalkan kawan ramai..baru layannn...heenncuti ni haruslah jumpe member..ANA,..ko da janji nak dtg kl kan??so harus ,wajib,diwajibkan datang!ad phm??syg ko ana..da panjang lebar aku membebel ..so stop! stop aisyah..x yah nak lebih2 pulak..bnyk lagi mase nk update ag blog ko..;)



No comments:

Post a Comment